2016. április 10., vasárnap

Az Utolsó Remény

Lori Adamsnak hívnak.20 éves vagyok, Londonban élek a családommal.A családom. Mindenki azt hiszi nekem egy leányálom az életem mert a szüleim gazdagok.Mindent megkapok mert né vagyok a pici lányuk.Csak az a baj ,hogy az élet nem egy mese.Szóval a valóság közel sem ilyen szép. Az édesanyám meghalt 10 éves koromban. Ő nevelt addig egyedül mert az apámnak egy félresikerült éjszaka voltam .Emiatt nem volt rám kíváncsi mert megvolt neki a saját ,csodálatos kis élete és én csak egy bulis éjszaka rossz következménye voltam.De sajnos 10 évvel ezelőtt az anyukám meghalt, így én az apámhoz kerültem. Azóta is átkozom azt a napot mert csak elrontom a tökéletes családi képet. Van két mostoha testvérem.Dorothy a nővérem igaz csak pár hónappal idősebb , ő mégis éveknek hiszi.A bátyám ,Gery na hát ő sem a,minta tesó.Szerintem eddig még három mondatnál többet nem beszéltem vele, és itt van a mostoha anyám is aki mindent megtesz,hogy az ő két "kicsi" gyerekének tökéletes élete legyen.Én pedig.....csak éljem az életem és hagyjam őket békén .Ja és apa ő néha megkérdezi, hogy hogy vagyok és kész .Ez az én kicsit sem tökéletes életem.Az anyám vagyis inkább Patricia egy manager cégnél dolgozik az apámnak meg egy biztonsági cége van a két tesóm jogi meg orvosi egyetemre jár én meg nappal alszok éjszaka bulizok .Pont mint ahogy ma is és minden nap ezelőtt és ezután is.

Link: http://azutolsoremenyharrystylesfanfiction.blogspot.hu/
Tartalom: 16 fejezet


2 megjegyzés: