2016. augusztus 11., csütörtök

Come back...be here



"- Niall? - vetettem egy jelentőség teljes pillantást a nénikémre. De nem kellett válaszolnia, mert a következő másodpercben fehér zoknit, csupasz, formás lábakat, és magas, nyúlánk, karcsú alakot fedeztem fel, ahogy a váratlanul felbukkant személy a feljáró utolsó fokait szedte a lába alatt. Leérve felfedte előttem szálkásan izmos, ruhátlan felsőtestét, és párnagyűrt, álmos arcát. A rövid loknik, melyek helyes arcát keretezték, kócosan meredeztek jobbra-balra, és még kuszábbak lettek, amikor a fiú közéjük túrta hosszú ujjait. Jobb karján tetoválások díszelegtek, és a fekete tintával felrajzolt motívumokból a mellkasára, illetve a szépen kidolgozott deltájára is jutott néhány. Csak akkor vettem észre, hogy őt bámulom (szinte nyálcsorgatva), amikor megállt a kanapé mellett egy hatalmas ásítással. Fogalmam sem volt, ki ő, de Ruby néni nem sokkal később - mikor az ismeretlen kis göndörke egy pohár víz társaságában visszavonulót fújt - válaszolt a kimondatlan kérdésemre.
    - Először is, Niall már rég az igazak álmát alussza. Kimerítette a mai edzés - tette hozzá egyfajta mellékesként. - Az előbb pedig Harryt láthattad. Ő Niall egyik legjobb barátja, és csoporttársak az egyetemen. Átjött, mert együtt írtak beadandót...
    - De édes... - motyogtam homlokráncolva, mire Ruby néni előre hajolt, hogy kis csapást mérjen a térdemre. "

Tartalom: 16. rész
Link:http://sparksfly-larry.blogspot.hu/








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése