2015. december 24., csütörtök

I Can't Change

"-Szóval..Ő az új tanuló akiről beszéltem. Akkor talán bemutatkozhatnál.-vetette fel a tanárnő, mikor odébb lépett előle.
-Hello. Harry Styles vagyok.-szólalt meg mély, rekedtes hangján.-Nem tudom mit is mondhatnék...Holmes Chapel-ből költöztünk ide a múlt héten, van egy nővérem, meg egy macskám...nem tudom...ennyi.-zárta rövidre, pedig még bármeddig el tudtam volna hallgatni, nagyon tetszett a hangja.
-Louis, azért levegőt ne felejts el venni.-fordult hátra Zayn gonosz mosollyal. Körbe néztem a teremben, senki nem figyelt rám, pedig az ilyen helyzetekben kapok vizslató pillantásokat. Nem tudom miért olyan nehéz elfogadni ha az ember meleg, néha úgy érzem, mintha minimum embert öltem volna.  Most hála az égnek mindenki el volt foglalva az új jövevénnyel, aki kezdett zavarba jönni a lányok pillantásaitól."

Tartalom:19 fejezet
Link:http://icantchange-larrystylinson-ff.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése