2015. december 24., csütörtök

Closer To Me

"Louis Tomlinson vagyok, 17 éves, gimnazista srác. A legtöbb időmet azzal töltöm, hogy tanulok, és a barátaimmal lógok, amikor csak tehetem. Ez a legkedvesebb hobbim, hisz a szeretteinkre mindig szükségünk van, nem igaz? Az egyedüllét jó, de nem túlságosan az én világom, mert képes vagyok két napos magánytól depresszióba esni. Kinek van erre szüksége?
Pontosan ez fog bekövetkezni most is, ha nem találok ki valamit. A szüleim elutaztak, így egyedül maradtam, mint a kisujjam, ebben a hatalmas házban. Tegnap tört ki az őszi szünet, ami azt jelenti, hogy végre nem kell korán kelnem, és félre tehetem egy időre a tankönyveimet. Tulajdonképpen azt fogom tenni, amit a legjobban szeretek: édességet majszolok, néha figyelem a nappali ablakában állva a szakadó esőt, máskor a kényelmes priccsen elnyúlva bámulom a tévét, és van, hogy nagy unalmamban kitakarítom a házat, esetleg később találkozom a barátaimmal..."

Tartalom:29 fejezet
Link:http://closertome-larry.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése